Prima saptamana de dieta: ce am reusit si ce nu

A trecut o saptamana! A trecut atat de rapid incat abia am realizat, mai ales ca schimbarea orei mi-a dat programul peste cap si m-am simtit mai obosita seara. Asta nu-i neaparat un lucru rau, deoarece am mers mai devreme la somn. 🙂

Trecerea la dieta, am facut-o treptat, deci nu a fost un soc pentru mine. Incepusem de doua saptamani sa mananc mai light, mai multe salate, si mai ptine alimente nesanatoase. Asadar, acum doar am continuat aceasta rutina avand insa grija la cantitate si la ce combinatii fac.

Ce am reusit:

Am reusit sa consum paine doar dimineata (si nici atunci zilnic).

Nu am mai mancat de placere ci doar cat aveam nevoie pentru a-mi trece foamea.

Am inceput sa consum mai multe fructe, ca atare sau sub forma de smoothie.

Ce NU am reusit

Nu am reusit sa beau suficiente lichide, insa perseverez!

Nu am tinut cont de mesele zilnice, avand zile in care am mancat prima masa la pranz si urmatoarea la cina, dar si zile in care saream peste cina.

Ce imi propun:

Sa gatesc mai mult si sa nu mai cumpar mancare la masa de pranz. Este mai sanatos dar si mai ieftin (de cele mai multe ori).

Sa continui sa beau lichide si sa introduc treptat cate o cana, doua pana ma obisnuiesc sa consum 3 litri pe zi.

Sa respect cele cinci mese zilnice (mic dejun, pranz, cina si gustarile dintre mese)

Sa tin o lista cu ceea ce am consumat zilnic, pentru a vedea mai clar unde si cand gresesc si ce trebuie indreptat.

Cam atat pentru moment! In aceasta saptamana sper sa am mai multe reusite 🙂

Multa bafta si voua!

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

